Besviken

Har inte haft en bra dag i dag utan en av de sämsta på ett tag... fick veta att jag inte får plugga på dagtid, för chefen/cheferna. Gissa om jag känner mig ledsen och besviken. Det som hänt är att det brist i kommunikationen mellan 3 personer som gör att jag blivit lovad något som chefen inte gillade, han hade sagt något i stil med "antingen jobbar man eller så pluggar man". Den chefen som "ligger bakom" detta vet hur viktigt det är för mig att plugga, men den fegisen skickar någon annan för att ge mig besked om att jag får välja distans eller hoppa av kursen.Han gör alltid så, han vågar aldrig stå för vad han säger och så går han efter och ler mot en som om att han inte gjort något. Den kursen jag läser finns inte som distans och jag har svårt att plugga när det inte finns någon som förklarar och går igenom saker så där rök min dröm om slutbetyg i december. Ju mer jag tänker på det desto argare blir jag. Det värsta är också att jag skrivit på ett anställningskontrakt där jag fått höra en sak som nu inte stämmer, jag sa att det är jätte viktigt för mig att få plugga någon kurs även i vår samtidigt som jag jobbar och jag skulle kunna reagera starkare utåt om det inte var för att han som lovat mig saker (men inte veta om chefens specialregler) och som jag haft kontakten med när det gäller det här (han är personalansvarig) kommer få all skit. Jag kan bara inte göra så mot honom. När han berättade för mig vad chefen sagt såg jag hur han fick tårar i ögonen och han sa att han skämdes, tyckte så synd om honom.
 
Kände hur mitt lyckorus som jag ändå måste säga att jag haft på jobbet på två sekunder byttes ut mot den vanliga ångesten. Känner mig fast, lurad, utnyttjad.
 
Har haft sådan träningsverk sedan jag sprang, kan knappt röra mig! När jag skulle sätta mig på toaletten i morse gick det knappt för det gjorde så ont i låren haha. Jobbade 8-18 i dag och börjar 7 i morgon, har ett möte med skolan 15.00 och får se vad vi kan hitta för lösning till mig när det gäller studier. Fick veta att jag blir moster för andra gången till en till liten tjej i dag i alla fall...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0