Festligt på jobbet

Det var KAs sista dag i dag. När jag kom till jobbet efter att jag varit i skolan stog en stor godisskol på avdelningen som KA bjöd på och på eftermiddagsrasten bjöd hon på glass med maränger, kola och chokladsås, strössel och morotskaka. Hon har jobbat där i 4 år och som avskedspresent från oss alla fick hon ett jätte fint silverarmband från Pandora med "charms" som man trär på och kan byta ut, skulle själv vilja ha ett sånt armband måste jag säga men de är dyra. Här är deras hemsida; http://www.pandora.net/sv-se/
 
Slutade 18.00, har ätit så mycket onyttigt i dag att jag bestämt att jag inte får röra något onyttigt fram till nästa fredag. Inget vitt bröd eller något annat som inte är bra för kroppen ska få slinka ner. Tänkte jogga på fredag och söndag om jag inte jobbar på lördag vilket jag hoppas att jag inte gör, det är osäkert hur det blir med det men jag håller tummarna.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0