Fin varm dag i parken

Det har varit en fantastiskt fin dag, som mest var det runt 30 grader och jag och M har suttit i en jätte fin park sedan 11.30 och bestämde oss för att börja röra oss hemåt vid 18.30. Innan vi satte oss i parken cyklade vi förbi Myrorna för att jag skulle lämna två kassar kläder. När vi suttit och svettats några timmar tog vi oss till en mataffär i närheten och köpte varsin plocksallad och baguette.
 
Duschade direkt när jag kom hem, kände mig klibbig och helt svettig. Gick sedan ner till tvättstugan och satte på två maskiner så jag har det gjort och slipper hålla på i morgon. I kväll ska det tydligen bli riktigt busväder med åska, men det kan vara lite mysigt. Ska tända ljus och ligga och lyssna på bullret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0