För mycket stressande

I går kväll när jag låg i sängen och skulle sova började mitt hjärta slå sådär konstigt som det gjorde på jobbet förra veckan men den här gången slog det ännu hårdare och jätte snabbt under några sekunder. Blev faktiskt rädd och flera minuter efter att det kändes konstigt kring hjärtat, som om att ett nytt "anfall" var på väg. Kändes även som att höger sida av ansiktet domnade av lite, speciellt vid munnen och kinden. Jag är helt säker på att det där beror på stress eftersom det kommer just nu under en hektisk period. Den här veckan jobbar jag övertid varje dag och även på lördag eller söndag... ska i alla fall försöka att verkligen ta det lugnt hemma och inte stressa upp mig för saker jag inte hinner göra. Jag har också börjat gå och lägga mig alldeles för sent så jag får aldrig sova speciellt många timmar, i morse var det värst, när jag kom till jobbet såg man till och med i ansiktet att jag var trött och det gör man aldrig på det sättet i vanliga fall. Problem med magen har också kommit på köpet.
 
Börjar 7 och jobbar troligtvis till 18 i morgon. Ska ta och duscha nu, göra i ordning matlådan, diska och sedan försöka plugga lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0