Måndag igen

Ska bli skönt att sluta 14.45 i morgon, arbetsdagar från 8 till 17 tycker jag är alldeles för långa. Man har inget liv, orkar ingenting... nästa vecka kommer cheferna tillbaka, INGEN på jobbet ser fram emot det. Hoppas de håller sig lugna annars vet jag inte hur jag ska orka.
 
Min nya "spara pengar-plan" går utmärkt, har nu en matbudget på 350 kr/vecka vilket jag tycker är lätt att hålla bara man planerar. Tycker faktiskt det på något sätt är roligare att ha en tight budget än att bara kasta pengar kring sig, det är lite pysslande och fixande med det. Skulle vara toppen om jag kunde lyckas spara 16.000 (eller mer) till sista december. Får se hur det går!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0