Massa jobb

Blev tillfrågad att jobba till 18 i dag så det gjorde jag. Få se om det blir så i morgon också. På fredag efter min lektion som slutar vid 15 ska jag också tillbaka till jobbet och det kan eventuellt bli helgjobb på lördag. Känns faktiskt helt okej att det är så mycket jobb just nu för man vet att det här bara är en period, sedan lugnar det ner sig. Skönt att jag har så nära till jobbet också, värre när man måste åka långt.
 
Det gick bra på första lektionen idag, vi hade introduktion och sedan "upprop", därefter fick vi gå. Det var ganska få personer där, men det kan jag tycka bara är skönt. Vi har en manlig lärare som verkar bra. Vi kommer ha många inlämningsuppgifter istället för prov, blir endast ett prov och det passar mig utmärkt!
 
Är jätte trött nu, har precis ätit och behöver vila. Ska lägga mig i sängen innan det är dags för att ta hand om disken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0