Övertid

Jobbade till 18.00 i dag och börjar 07.00 i morgon. I går kväll var jag verkligen jätte trött så efter att jag legat i sängen och vilat gick jag upp för att diska lite snabbt, göra i ordning lunchlåda, borsta tänderna och sedan sova. Tänkte att det skulle bli perfekt att kunna gå och lägga sig tidigt men det slutade med att jag hade svårt att somna och det kändes som jag inte hade sovit speciellt mycket när jag vaknade. Så kan det gå. I dag hade vi den värsta dagen hittills på jobbet, tog eftermiddagsrast 45 minuter efter att jag egentligen skulle haft den för det var svårt att komma ifrån. Det var fullt ös från 10.00 till 16.55, sedan hade man allt pappersarbete kvar som samlats på hög. Jag skriver ner massa saker på post-it lappar och ibland har man upp till kanske 8-10 stycken med "måste göras" och flera mail att åtgärda på det.
 
Den här veckan har gått riktigt bekvämt snabbt och cheferna har jag knappt sett till, de verkar dock på väldigt bra humör vilket alltid är en lättnad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0