Tisdag

Ingen rolig dag i dag. Började 07.00 och slutade 18.00, skulle träffat psykologen mellan 15.30-16.40 men när jag kom dit sa dom att hon var sjuk så det var bara att cykla tillbaka till jobbet igen. Kom fram helt svettig. Jag som trodde det här skulle bli en lugn och skön dag men icke. I morgon har jag i alla fall lektion mellan 8 och 10 så det gör dagen lite enklare, men jag jobbar till 18 och man vet inte om det blir ännu längre...
 
Är så trött nu att jag knappt orkar med mig själv, somnade alldeles för sent i går så det gjorde mig inte direkt piggare i dag. Ska sätta mig med en kopp te efter att jag har diskat och se till att lägga mig i sängen 21.30!
 
Bild från semestern, skulle vara härligt att vara där just nu...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0