Världens godaste apelsin

Var ett tag sen jag sprang, nästan exakt 1 månad. Måste börja komma igång snart igen, men det är svår när det är så mycket övertid på jobbet nu + helgjobb. Ska i alla fall köpa nya löparskor med lönen som kommer så jag har några ordentliga, de jag har nu börjar gå sönder. Efter en liten dipp med kosten så börjar jag komma tillbaka till bra vanor. Dåliga perioder kommer man alltid ha, men det är skönt att de blir kortare och mer kontrollerade än förut. Åt nog den godaste apelsinen jag någonsin ätit i dag, det är sällan man köper så "perfekt" frukt. Smaken, konsistensen och allt med den var perfekt! Sitter nu och dricker te, rooibos med smak av jordgubb och vanilj som jag köpt som lös te från en speciell affär. Alltid gott med te när man fryser.
 
Precis efter lunchen på jobbet fick jag en obehaglig känsla i bröstkorgen, det var som att det var luft i hjärtat och hjärtslagenblev konstiga under nästan 1 minut. Jag kände efter pulsen på halsen och jag kände hur konstiga och oregelbundna slagen var... jätte obehagligt. Antar att det där beror på stress, har haft så förut men inte under så långt tid som i dag.
 
Börjar 07.00 i morgon och förhoppningsvis slipper jag cykla tillbaka till jobbet efter psykologen för att jobba till 18.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0