Bästa tandläkaren

Såg ett stjärnfall på vägen hem. Gick till stan efter jobbet och när jag skulle ta mig hem tog jag bussen. Stannade vid pizzerian som ligger i närheten och köpte med mig pizza och gick sedan sista biten hem. Såg i ögonvrån att något rörde sig på himlen och när jag tittade dit såg jag klart och tydligt att det var ett stjärnfall. Jag älskar stjärnfall, det känns lite magiskt på något sätt och varje gång jag ser ett måste jag önska mig något. Vet inte om det ger otur om man berättar vad man önskat, så jag vågar inte skriva det. Det visar sig kanske...
 
Gick upp 05.10 i morse och var hur pigg som helt, som tur var. Tog bussen mot tandläkaren 06.37 och lagningen tog inte alls lång tid att göra så jag kom i god tid till jobbet. Sa till tandläkaren att han inte skulle visa sprutan för mig och då sa han till assistenten att hon skulle ta fram en barnkanyl och när han skulle sätta bedövningen använde han en teknik som gjorde att jag inte kände någonting! Helt otroligt, jag som är smärtkänslig brukar känna allt som har med nålar att göra, brukar till och med få in innan den nuddar huden haha men jag visste knappt om han hade stoppat in nålen eller inte. Helt grym var han.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0