Första advent

Gästerna åkte hem för ca 1,5 timme sedan och vi har haft riktiga bra 24 timmar tillsammans. Alltid kul att träffa familjen. Den här gången var det min mamma och ett syskon som var här och i går fick jag hjälp med att bland annat köpa gardiner, en bänk till badrummet som jag har kattlådan under och kan ställa saker på , fyra fiskar (glödljusrasbora) så jag får lite liv i akvariet, tre ramar varav två jag satt upp i vardagsrummet och i en av dom har jag en förstorad bild på min ena katt och i den andra ska en förstorad bild på min andra katt i... osv.
 
Vi fikade med riktigt goda lussebullar och julmust dagen till ära innan de åkte. Nästa söndag ska jag på luciakonsert i kyrkan som ligger precis vid mig och tanken på att det bara är 24 dagar kvar till julafton får ju mig att undra vart tiden tar vägen?! Nej dags att börja göra mer saker så livet inte går ut på att jobba, äta, sova.
 
Det är denna jag nu har i badrummet men jag har inte monterat dit den nedersta skiva för att kattlådan ska kunna få plats under och den blev lika snygg för det. Det blev verkligen ett lyft för hela badrummet och de fina korgarna som jag köpte för 3 år sedan för att ha i badrummet har inte kommit till sin rätt förens nu.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0