Jobbat men ändå inte jobbat

Dagen har flutit på så sjukt bra idag. Jag hade dock en dålig start på dagen, vaknade vid 4 av en mardröm och hade sedan jätte svårt att somna om, var jätte rädd och hade ont i magen. Men natten glömdes snabbt när jag kom till jobbet, det började med att orderchefen sa att jag skulle ta på mig jackan igen eftersom jag skulle få hela ansvaret för julfrukosten och en kollega skulle följa med mig och handla maten. Bara där flög 1,5 timme förbi. Efter att vi ätit åkte jag och samma kollega hem till cheferna för att lämna julgrupperna vi alla köpt till dom (och jag hade ju köpt lite gott till deras hund). Det var kul att se en del av den här staden som jag aldrig varit i och även spännande att se hur cheferna bor. Eftersom jag också var ansvarig för eftermiddagsfikat i julens tecken så tog fixandet med det även sin lilla tid så det har knappt känts som en arbetsdag för mig, när man vet att man bara ska jobba 1 dag när man precis haft helg och sedan har ledigt 3 dagar så är man knappast jätte fokuserad och lika engagerad som man är i vanliga fall så det var skönt att ha en sån här slapp dag.
 
Förresten så kom Kindlen idag! Jag håller på och ladda den och kollar på någon bok att köpa så jag kan börja använda den direkt, har bara svårt att bestämma mig för vilken jag ska välja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0