Julklappar till mig själv

Kom precis hem från stan, var där och kolla lite i affärer, köpte rouge och en kajalpenna och så hitta jag en jätte fin jacka som jag kan ha när det inte är fullt så kallt att man behöver en tjock dunjacka. Jag fryser sällan så nu när det är runt 8 plusgrader som det är idag till exempel så behöver jag verkligen något lite tunnare än min Boomerang jacka. Jag lovade mig själv för bara någon dag sedan att börja köpa kläder som jag verkligen tycker om och känner mig fin i, inte köpa något som bara får mig att känna mig "helt okej" för det piggar ju knappast upp en! Och jackan var en bra början på överrenskommelsen med mig själv tycker jag. Jackan fick också bli som en julklapp till mig själv, tillsammand med Kindlen.

Kommentarer
Postat av: C

Önskar dig en mysig och fridfull jul!! Kram :)

Svar: Tack desamma! :) Kram
Tystlidande

2013-12-24 @ 14:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0