Känner mig inte helt 100

När jag vaknade i morse kändes det konstigt i halsen när jag svalde och när jag kollade halsmandlarna i spegeln såg jag att det såg ut som det brukar göra när man har halsfluss, jag hade ingen feber och mådde okej så jag gick till jobbet men jag har inte mått speciellt bra i dag. Det har gått upp och ner under dagen och nu är det är bättre i halsen men jag ska lägga mig och sova snart, känner mig inte alls pigg. Det är lite komiskt att jag i går sa till en kollega "vad skönt det skulle vara att bli sjuk och få vila lite" (när det pratades om att en på jobbet var sjuk), och så vaknade jag och kände mig dålig i dag. Det är "farligt" att säga sådär och just nu passar det sig inte riktigt att bli sjuk.
 
På fredag ska jag på middag och sedan teater med jobbet, eftersom jag är vegetarian hade jag tänkt säga till om vegetarisk mat men det har liksom inte blivit av (läs jag har inte orkat) och tänkt att det inte spelar så stor roll om jag äter sallad eller liknande, jag är inte så kräsen... men på sista rasten så satt chefen med oss och frågade mig om jag ville att de skulle beställa något annat eftersom det skulle serveras biff och att han tänkte på mig uppskattas måste jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0