Mellandagsrea 2013

Åkte till stan för att kolla mellandagsrean vid 10.50 och kom hem 16.30. Träffade M vid 12 och gick runt lite med henne och kollade och vid 13.45 kände vi oss både jätte hungriga och gick till en grekisk restaurang och åt. Som vanligt var det inte mycket rea på sånt man behöver, men jag köpte en parfym som jag älskar 50% billigare och ett pandora armband 30% billigare. Armbandet med den knäppningen jag ville ha fanns inte i butiken i mina storlek så de skulle beställa från en butik i Uppsala som hade den och höra av sig när den kommit. När jag fyllde år fick jag pengar från min mormor och de pengarna ska jag köpa armbandet och några charms för, vill inte att pengarna ska "försvinna" på något som tex elektronik som man sedan kastar när det går sönder utan något som jag alltid kan ha och bära med mig. Jag har velat ha det där armbandet ett tag nu (tror det var sen augusti då en på jobbet fick ett sådant) så det känns alltid lite speciellt när man köper något man verkligen velat ha. Förutom parfymen och armbandet så köpte jag en fukt/lätt anti-age kräm från Clinique (Superdefense SPF 25) för att komplettera med de andra produkterna jag köpt. Hon i affären sa att hon hade använt anti-age kräm sedan hon var 23 och min mamma har gjort det sedan hon var 25 och båda har fantastisk hud och få rynkor så det är väl dags att börja nu om man inte vill se ut som ett russin sen, hehe. Köpte även en ögonskugga och puderpuff från Make up store för 20% rabatt, ögonskuggan kan även användas för att definiera/skugga i ansiktet vilket jag nog mestadels kommer använda den till. Sedan blev det lite småsaker jag köpte såsom sminkpendel, hårklämma osv. Ångrar inte ett enda köp, för en gångs skull tänkte jag efter och inte tog något bara för det var billigt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0