Mina första charms

Nu stå en proppfull ICA-kasse i hallen med alla gamla papper jag inte längre behöver, pärmarna är välsorterade och därmed har jag full koll på vart jag har allt. Jag har även rensat bland lite andra småsaker hemma och tagit ner en tavla ovanför matbordet.
 
Tog bussen till stan efter att jag skrivit mitt förra inlägg och lämnade lite saker till myrorna och bytte en kabel som jag köpte i torsdags som var för lång. Fick även med mig lite annat hem såsom hårfärg, smala toffsar, sminkpensel och 3 charms från Pandora. Nedan är en bild på vilka charms jag hade tänkt börja med för att sedan önska mig och fylla på vid högtider osv. De 3 jag köpte idag var de två längst ut och giraffen i mitten, varför jag valde giraffen är för att den påminner mig om ett mjukisdjur jag hade när jag var liten som jag älskade. De sista två ska jag köpa när jag hämtar armbandet, hoppas verkligen affären hör av sig på måndag så jag slipper vänta så länge.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0