Tidigt luciafirande

Vaknade vid 9, tog bussen till kyrkan för att vara där 11, träffade J 12.30 och åt lunch och fikade på vanliga stället. 17.00 befann jag mig i kyrkan igen (fast i en annan) för att kolla på luciakonsert och J hakade på. Nu är jag hemma och har precis laddat ner Adobe Digital och lånat en e-bok, smart det där med att låna e-böcker. Ska försöka komma igång med läsningen igen, det finns ju så mycket bra att läsa och gratis är det också!
 
Det var över 6 månader sedan jag träffade J sist... det har sin anledning men nu har vi hittat tillbaka till varandra igen och det är kul. J inspirerar och pushar och det behöver jag, speciellt när det gäller kost och avslappning och J är "mästare" på dessa områden. I morgon har jag bestämt att jag ska sluta med allt socker och dåligt fett på veckorna och börja äta bättre, åt väldigt bra ett tag men nu har jag blivit lite slapp. Träningen måste jag komma igång med också.
 
Vill göra så mycket mer än jag hunnit med i hegen, men nu är helgen slut och jobbet "kallar". Ska försöka spendera tiden efter jobbet bättre så man inte känner att tiden bara rinner ut händerna...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0