Åker iväg med jobbet nästa vecka

Blev tillfrågad på jobbet idag om jag ville följa med på ett evenemang nästa torsdag, tackade ja. Jag och en annan kommer åka tåg tidigt på morgonen, vid 6 tiden och sedan är vi tillbaka vid 22 tror jag. Är några få andra från jobbet som också ska dit men de åker någon dag innan oss. De jobbigaste med resan är att det är några tågbyten innan man kommer fram och tar ca 3,5 timme dit och lite mer än 4 timmar hem och sedan ska jag jobba 08.00 dagen efter, det blir en utmaning. Det ska dock bli intressant att åka till en stad jag aldrig varit i. Känns faktiskt speciellt att de valt just mig att åka eftersom de inte tillfrågar alla, jag tolkar det som att jag gör ett bra jobb och det stärker mitt självförtroende.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0