Eget skrivbord med egen dator, telefon och mail

Fick sätta igång med de nya arbetsuppgifterna idag och ska fortsätta imorgon, kommer kombinera det jag gjorde idag och det jag har gjort tidigare på arbetsplatsen beroende på vart jag behövs mest. Mina nya arbetsuppgifter går än så länge ut på att ringa ut samtal, men ska även senare ta emot samtal. De jobbigaste måste nog ändå vara att andra hör vad man säger, känns jätte larvigt men det är det som gör mig mest nervös, idag satt jag i ett eget rum med stängd dörr men imorgon tänkte jag nog sätta mig på den plats de ordnat till mig (försöker samla mod haha). Jag har ända sedan jag var liten drömt om ett jobb där jag får sitta vid ett eget skrivbord med egen dator, telefon, mail osv, precis som min pappa gjorde men har aldrig haft ett sånt typ av arbete förut, nu har jag chansen och ska därför inte låta rädslan vinna! Rädslan för att prata i telefon framför massa andra människor. Jag driver mig själv, försöker ta det lugnt, slappna av och tänka på vad jag får om jag "rider ut känslan" istället för att ge upp. Man dör ju inte direkt av det här, jag har varit med om värre...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0