Fyra riktigt bra dagar

Har nu umgåtts med M 4 dagar i streck! Igår hjälpte jag henne hämta några möbler direkt efter jobbet med en annan arbetskamrat, T, och sedan satt vi och pratade lite hemma hos henne och tiden gick snabbt... kom hem vid 21.30. Idag var jag hos psykologen efter jobbet (15.30), träffade J snabbt efter för att köpa te på en speciell te butik och sedan gick jag hem till M och vi prövade det olika teerna jag köpt och pratade i flera timmar, även en av hennes söner var med.
 
På torsdag åker M utomlands i 2 veckor, känns tråkigt men jag är jätte glad för hennes skull. Ska försöka göra det så bra som möjligt för henne medans hon är borta, hon har haft det jobbigt det senaste året och hon behöver ta det lungt och slippa oroa sig.
 
Klockan är mycket och jag borde gått och lagt mig för 1,5 timme sedan, dags att hoppa i säng!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0