Heldag med min vän M

Kom för en liten stund sen hem efter en heldag med min vän M, vi träffades vid 11.10 och jag kom hem 00.40. Vi har shoppat, handlat och lagat mat, druckit vin och ätit snacks. Det har varit en helt fantastisk dag. M son D var med och hennes son N och hans flickvän var också där ett tag. Känner mig så lyckligt lottad som lärt känna denna fantastiska familj. Jag köpte två par skor och M köpte fem (!), jag köpte även en scarf och en dekoration till gardinen på Indiska.
 
Måste gå och lägga mig nu så jag orkar med imorgon, ska inte göra något speciellt förutom att tvätta men det är så himla jobbigt att vara trött och jag verkar inte kunna sova längre än till 8 nu för tiden.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0