Lämnat saker på myrorna

Vaknade 08.11 imorse, hade vaknat flera gånger innan och somnat om men kände att det var dags att gå upp eftersom jag ändå fått 9 timmars sömn. Hade massa saker stående i kassar i hallen som jag plockade ihop förra helgen när jag städade så jag kollade myrornas öppettider för att se om jag skulle hinna dit och lämna allt innan eller efter att jag tvättat (har tvättid mellan 12 och 15) och såg att de öppnade redan vid 10 så jag tog bussen 09.45 och kämpade mig dit med de tunga kassarna. Känns så skönt att ha det gjort nu. Gick och kollade lite i de affärer som var öppna och gick förbi apoteket för att köpe en salva till mina extremt torra och kliande läppar. Köpte med mig två smörgåsar från subway hem, hade en kupong där man fick två 15 cm smörgåsar med meny till priset av en så jag slog till nu när jag inte orkar laga mat så har jag både lunch och middag.
 
Känns som jag hunnit massor innan ens halva dagen har gått!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0