2013

2012 tillhör nu föralltid det förgångna och 2013 är nuet, gott nytt år på er :) jag hoppas det här året innebär mångra bra förändringar.
 
Vaknad strax innan fyra i morse och har varit uppe sedan dess, har nog sovit dåligt varenda natt de senaste 6 dagarna och jag håller på att bli sjuk också och det tror jag har mycket att göra med hög stress och dålig kost på sistonde, sist jag var ordentligt sjuk var förra januari så det var ett tag sen. Har varit bortrest 29 december - 1 januari (kom hem vid 17.45 igår), träffade familj och släkt. Det var skönt att träffa dom och umgås lite men ännu skönare att komma hem hit till tryggheten, attt åka tillbaka till staden jag fick fly ifrån innebär alltid jobbiga känslor, konstant stress och rädsla och massa ångest så jag är helt slut mentalt nu.
 
Har suttit vid datorn och uppdaterat mina uppgifter på olika bostadsköer så jag behåller min köplats och ska nu kolla på tv och bara ta det lugnt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0