Första söndagen i januari

Var i kyrkan 11.00 - 12.25 idag och träffade sedan J i närheten och gick snabbt förbi en konstutställning och sedan till det vanliga cafet och åt lunch, för att pröva något nytt gick vi även till ett annat cafe och fikade efter. Fick ut lite av min frustration över människor man inte kan lita på och som plötsligt kan försvinna utan att förklara varför när man vet att man inte gjort något fel mot dom, snarare har man lagt ner massa energi på att hjälpa dom/lyssnat.
 
I går var i alla fall kvinnan som jobbade på det skyddade boendet här och hälsade på, det var väldigt trevligt. Vi fikade och satt i soffan och pratade. Hon stannade ca ,5 timmar
 
Mina två katter har varit sjuka, den ena har blivit bättre men den andra sämre och jag börjar bli orolig, kanske måste åka till veterinär i veckan :( ororar mig hela tiden över att det är något allvarligt men jag håller tummarna för att det inte är det och att det går över av sig själv.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0