Gå upp i arbetstid

Chefen på jobbet sa idag att jag kommer få börja arbeta heltid, blir det så skulle jag verkligen kunna slappna av för de senaste månaderna har jag jobbat mellan 90-100 timmar /månad och det såg ut som det kunde bli mindre, det är alldeles för lite för att kunna försörja sig på och eftersom jag vill jobba så mycket som möjligt för att kunna lägga undan pengar så var jag inte alls nöjd med arbetstiderna. Jag tycker dock det har varit skönt att vara ledig de dagar jag varit men ju mer man är ledig desto latare blir man och jag har så mycket mer att ge, jag kände verkligen det på mötet med arbetsförmedlingen när jag berättade om mig själv och vad jag vill. Jag trivs inte jätte bra på jobbet, men jag försöker tänka på framtiden och ge mig själv möjligheten till att göra det jag vill utan att pengarna ska hindra.
 
Nu ska jag duscha och sedan varva ner inför natten, natten till idag hade jag en hemsk mardröm! Jag var i ett hus med galler över alla fönster och dörrar förutom några få och han försökte ta sig in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0