Gammalt mail skrivet för 3 år sedan

Hittade ett gammalt mail på min "hemliga mail" som jag skrev till han 29/1 2010 (skrev den och skickade sedan en kopia till min hemliga mail), alltså precis på dagen för 3 år sedan! Kommer faktiskt inte ihåg vad som hade hänt, varför jag skrev det mailet men jag förstår av det jag skrev att han hade haft sin mobil avstängd (kanske flera dagar?) och att vi hade haft ett stort bråk där han måste kritiserat något med mig. Här är lite utdrag (har tagit ut olika delar ur texten så detta är inte hela);
 
Jag känner en sån avsky för du tagit allt ifrån mig, min tillit, min tro, mina känslor, min verklighet, min dröm. För att du tagit dig ifrån mig. Vad hände med "för alltid"...? Jag har aldrig svikit dig, men kolla på mig, du behöver bara kolla in i mina ögon för att se vad du gjort. Du var den jag litade på, den jag älskade, den jag "visste" skulle finnas där för mig när även min båt gungade lite...
 
Varför gav du mig alla minnen när du visste att du skulle dra dem ifrån mig, att du skulle lämna mig tom? Varför gav du mig kärleken när du visste att du skulle sluta älska en dag? Du vet hur jag ser på kärlek, jag har varit tydlig med det, hur kunde du då ta det ifrån mig? Du har tagit min själ ifrån mig.
 
Du har visat mig en person, men det är inte han du är... Jag känner inte dig längre, min fina kille skulle aldrig göra så mot mig, det vet jag.
 
Jag älskar dig och kommer alltid att göra det, men du är inte den jag en gång kände. Jag har alltid kämpat, men kraften är slut nu, det kan inte bara vara en som kämpar... och jag vet hur du är/blivit, du skulle aldrig ställa upp för mig i det här läget jag kan inte gå runt och drömma och hoppas, det vore att nå botten. Jag trodde aldrig det skulle sluta såhär, du tog drömmen ifrån mig.
 
Det gör ont i mig när jag läser det, jag har genomlevt sådan emotionell smärta. Hittade också ett mail där jag hade skrivit ner några saker han skrivit till mig på sms, en av de saker han skrivit var; jag är tillsammans med dig för DIN skull ingen annan vill ha dig! Du liknar en råtta haha
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0