Hunnit mycket denna dag

Har hunnit; stretcha (ja nu har jag fått för mig att jag ska kunna gå ner i spagat/split), gjort ben och rump-övningar, situps, städat, duschat, gjort mat, tvättat och väntar nu på att torktumlaren ska bli klar. Resten av dagen ska jag bara sitta hemma och glo, självvalt. J frågade om jag ville med på en långpromenad men jag har ingen lust att träffa någon och jag har inte svarat i mobilen på flera dagar, har endast pratat med min fina mormor några gånger. När jag mår som jag gör nu försöker jag hålla fast vid bra mat, sömn och avslappningsövningar. Vägde mig igår och det börjar gå nedåt, vägde 58,6 kg (minus 900 gram), 3,6 kg kvar att gå ner.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0