Lite sjuk typ

Det är så jobbigt att känna sig "nästan" sjuk, igår tyckte jag att jag såg att jag börjar få streptokocker/halsfluss på halsmandlarna (kan dock ha sett helt fel) och så jag känner av bihålorna, är lite förkyld men inte täppt eller något utan måste bara snyta mig då och då och så har jag ont i halsen och känner mig inte helt bra men det bryter aldrig ut något så jag vet inte hur det bli imorgon, antagligen går jag till jobbet om det inte blir värre eftersom jag inte har feber.
 
Vaknade 10 eftersom jag satt på väckarklockan och tvättade 12, känner mig lite seg och har lust att lägga mig i sängen och sova en stund men då kommer jag inte kunna sova ikväll och imorgon ska jag upp 06.15
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0