Ny distanskurs

Ska berätta en sak jag inte velat skriva innan, jag gick ju en kurs från augusti - december för att bli helt klar med gymnasiebetygen men valde att inte göra sista provet då jag mådde för dåligt och mitt psyke inte orkade... jag fick reda på att jag inte klarade kursen pga endast det provet även fast jag klarat alla andra moment och först blev jag helt förkrossad men har accepterat att det fick bli så för jag måste tänka på vad jag mår bäst av. Bestämde mig för att helt strunta i kursen och inte göra någon omprövning i ämnet utan istället ta en annan kurs. Var på uppropet för den nya kursen idag och kom hem för en liten stund sen... känner mig väldigt ledsen. Kommer jag någonsin må tillräckligt bra för att klara en sak som förut inte var något problem för mig alls? Jag känner mig uppgiven, tappar livsgnistan och hoppet, tänk om jag inte klarar den här heller? Tänk om jag måste vänta till augusti igen och hoppar på en kurs då som jag inte heller klarar av? Tiden bara går och mina drömmar och mål känns längre och längre bort! Kanske inte borde pressa mig själv utan acceptera att det är såhär just nu, men jag kan inte, jag vill inte må dåligt men samtidigt kan jag inte tvinga mig själv att må bra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0