Nya arbetsuppgifter - eget ansvarsområde

Imorgon är det 1 år sedan jag började min första dag på jobbet (men då som praktikant), otroligt att det gått ett helt år. Den 15 maj blev jag anställd så då "firar" jag 1 år som anställd. Är nästan säker på att jag kommer vara kvar där till slutet av sommaren, men sedan får man se vad som händer. När jag kom till jobbet idag fick jag veta att jag fått nya arbetsuppgifter, eller jag har fått ett eget ansvarsområde och det tycker jag är lite roligare, känner mig mer fri. Eftersom vi var lite tidspressade idag hade ingen riktigt tid att gå igenom det helt med mig men det gick bra ändå eftersom jag sedan innan har lite koll på det. Dagen har gått jätte snabbt idag eftersom jag hela tiden haft saker att göra och man hinner inte kolla på klockan så mycket som annars så det har varit en bra dag på "arbetsfronten".
 
SKÖNT att lönen kommer på fredag! Jag är så sugen på att baka; småkakor, morotskaka och frukostbröd men det kan jag inte eftersom jag har 3 kronor på kontot och inte alla rätta ingredienser hemma, hittade också ett recept på vegetarisk böngryta och ett på gratinerad halloumipasta som jag vill pröva men nej, jag får snällt sitta och vänta i två dagar. Ska nog träffa J i helgen om jag mår tillräckligt bra och orkar/har lust.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0