Utmaning: 71 cm långt hår

Igår kväll innan jag skulle somna låg jag och kollade på bilder i mobilen på personer med jätte långt hår (till rumpan ungefär) och blev lite avundsjuk, tycker det är så fint med så långt hår om personen sköter sitt hår ordentligt och det inte ser slitet ut. Jag har själv långt hår och mätte det idag på skoj bara för att se hur långt det är och det är ungefär 61 cm (från huvudet till längsta topp), såg att om håret växer 10 cm till så är det till byxkanten och bestämde mig för att ge mig själv en utmaning att få mitt hår så långt! Håret växer generellt sett 12 cm på ett år men ålder, hårtyp, osv spelar också in så jag vet inte hur lång tid det kommer ta, men tänkte kolla om något hänt 11 maj genom att mäta det igen (alltså om exakt 4 månader).
 
För inte så länge sedan var jag jätte trött på mitt hår och klippte nog nästan 15 cm, det kanske var i september? Och nu vill jag ha långt igen, att man alltid vill ha det man inte har...!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0