6 km avklarat

Är hemma efter en joggingtur på 6,34 km! Trodde jag skulle vakna tidigt idag som jag brukar och kunna springa vid 9 men jag sov till nästan 10 och kollade då på vädret och såg att det skulle vara skinande sol hela dagen och jätte varmt även på kvällen vid 8. Tänkte att det var lika bra att snabbt äta frukost och sedan ta sig ut och springa eftersom det kan kännas lite mildare i luften på förmiddagen. Åt frukost (keso) och var klar vid 10.40 och började springa direkt när jag kom ut (struntade i uppvärmningspromenaden för att vinna tid).
 
Bestämde mig för att jag skulle springa 6 km, oavsett hur trött jag var så skulle jag kämpa. Värmen gjorde det ju inte lättare precis men det gick i alla fall! Skrev för några dagar sedan att jag ville kunna springa 6 km inom en månad, det tog inte lång tid innan det var avklarat :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Vi hade kontakt via mail nästan direkt efter att du flyttade ifrån Honom. Vi tappade kontakten efter tag, trist nog. Men hittade din blogg igen via de bloggar jag följer. Det var så skönt att se att du fortfarande fanns bland oss. Och jag hoppas hoppas att du mår lite bättre idag..det verkar så i alla fall. Fast vissa dagar är värre en den andra. Jag önskar dig lycka till!!

Svar: Toppen att du har hittat tillbaka hit! Jag mår mycket bättre idag men vår hunds bortgång har varit väldigt jobbig så därför är jag i en liten svacka nu. Är också psykiskt påfrestande på jobbet osv men jag kämpar på. Hur är det med dig? Du kan skriva antingen här eller på mailen ([email protected]) om du känner dig mer bekväm med det :)
Tystlidande

2013-07-16 @ 14:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0