Åker bort några dagar under semestern

I går blev det klart att jag åker bort på söndag och blir borta några dagar, har inte bestämt mig för hur många än men antagligen kommer jag hem på torsdag. Blir upphämtad med bil av dom jag ska till eftersom de har vägarna förbi här så det var perfekt så slipper jag krångla med tåg och massa byten. Ska äntligen få träffa min mormor också som kommer befinna sig en bit därifrån jag ska, så vi kommer ta en biltur dit och på vägen kommer vi även besöka min morfars grav där jag tänkte sätta lite dekorationer och göra fint.
 
I morgon efter fysioterapin hade jag tänkt gå runt lite i stan och kolla, speciellt efter dekorationer till graven men även efter bekväma kläder till jobbet och kanske några träningskläder... beror lite på hur varmt det är och hur länge jag orkar. Har jätte ont i fötterna och knäna efter jobbet men jag tänkte lägga ifrån mig datorn nu och träna lite/göra några övningar, sedan blir det en dusch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0