Älskar växande ting

Tänkte visa, nu när jag äntligen blivit klar, hur hyllan som M hjälpte mig sätta upp blev med skulpturerna på (som jag älskar!). På ena kanten står en lyktranka (hjärtan på tråd) och den andra en novemberkaktus. Novemberkaktusen är skott från en jättestor novemberkaktus på jobbet som jag planterat och den trivs jätte bra här, hoppas på vackra blommor på den i november! Lyktrankan har jag haft ganska länge, lite mer än 2 år tror jag. Har tills nu inte riktigt hittat en bra plats till den och den har fått flytta runt en del, men jag tycker den passar perfekt där den står nu. Har planterat om den nyligen så nu håller den på att växa till sig och har massa nya skott.
 
Jag älskar blommor och växter! Har 10 stycken i min lilla lägenhet och har till och med haft fler, men jag tycker det är mysigt och gör mig glad. Konstigt nog trivs alla och växer så det knakar trots att de inte alls står som de "ska" (enligt växtens beskrivning).
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0