Cyklat till ÖoB

Har 28,2 grader inomhus, tycker det är alldeles för varmt. Har en fläkt brevid mig och det hjälper i alla fall lite.

Efter att jag ätit lunch bestämde jag mig för att cykla till ÖoB, behövde ett nytt myggnät som man fäster i dörrkarmen med kardborreband då det gamla var trasigt här och där. Som vanligt när man är på ÖoB hittade jag en hel del andra saker som jag köpte; en pajform (har letat efter en bra i 3 år!), spislock (har tidigare använt grytunderlägg som nödlösning när jag lagar mat och inte vill få fläckar på plattorna), duschkräm, tandkräm, ansiktstvål, kattmat, påsar till när jag rensar kattlådan och en ny klösbräda till katterna. Till vintern ska jag köpa ett klätterträd som går ända till taket, det vet jag att speciellt en av mina katter skulle älska.
 
Lite missvisande bild men den får duga
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0