Första dagen efter semestern

Hade svårt att sova i går kväll, jag kände det på mig... la mig i sängen och kände mig jätte ledsen, när tankarna började snurra blev känslorna överväldigande och tårarna började rinna. När de känslona lugnat ner sig hade jag svårt att finna ro i kroppen och gjorde avslappningsövningar och försökte få bort fokus på det som gjorde att jag inte kunde sova. Tror jag tillslut somnade vid 1 och gick upp 06.15, kände mig som tur var ganska utvilad.
 
Gick till jobbet men det kändes jätte jobbigt där, vissa stunder fick jag sån ångest att jag bara ville släppa allt och springa därifrån, men jag kämpade emot de känslorna och försökte påminna mig om varför jag är där. I morgon slutar jag 13.30 och ska träffa M och äta glass, så dagen kommer nog inte alls kännas lika tuff som i dag, men sen är det onsdag, torsdag och fredag kvar... känns som en evighet. Många kollegor tyckte i alla fall min nya frisyr passade mig jätte bra och det är alltid kul att höra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0