Hemma från jobbet

Bestämde mig för att stanna hemma från jobbet i dag men kommer gå dit i morgon, kände mig lite dålig när jag kom hem i går och gick och la mig i sängen efter att jag ätit middag. Kände att de ömmade under käken på ett konstigt sätt, började känna efter och upptäckte då en knöl på vänster sida där hakan slutar och halsen börjar. Vet inte om det beror på att jag har någon infektion i kroppen eller om det är något annat men jag får vänta och se vad som händer med den.
 
Behövde få vara hemma i dag för att orka, har kämpat mig genom dagarna och varit helt slut så jag behövde få vila och andas ut. Vecka 34 och 35 blir det 6 dagars arbetsvecka och det blir jättetufft, min kurs börjar också om 3 veckor och jag kommer ha lektioner på onsdagar och fredagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0