Inte hon som levde det andra livet längre

Hemsk. Det är vad min natt har varit. Var 27,5 grader inomhus när jag skulle gå och lägga mig, svettades av att bara finnas till. Öppnade balkongdörren och fönster helt för att få in så mycket sval luft som möjligt innan jag gick och la mig, medan jag väntade fick jag för mig att flytta på kattlådan i badrummet och göra rent den så det tog sin lilla tid. När jag väl la mig i sängen var jag inte alls trött, låg och tänkte på saker som snurrade runt i mitt huvud. Somnade kanske vid 2 eller halv 3, vaknade vid 4 och kunde inte somna om förens 6. Väckarklockan ringde 08.30 och då var jag så trött att jag mådde illa, drömde massa konstiga drömmar, typ mardrömmar, så det kändes ju som jag knappt sovit.
 
Var hos frisören 10.45 och klippte äntligen bort en stor del av håret, med alla gamla minnen i. Har kortare i nacken och längre fram, som längst är håret till axlarna och jag är jätte nöjd! Känner mig befriad och när jag ser mig i spegeln ser jag en annan person, inte hon som levde det andra livet längre. Det här känns som det var det sista stora klivet som fattades in i det nya kapitlet i mitt liv. Har köpt toning och ska färga utväxten och det urtvättade i helgen, det är det endas som fattas innan det blir helt perfekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0