Lång promenad trots motstånd

Efter många om och men så blev det en promenad på nästan 9 km. Kände mig så opeppad att jag gick och tyckte synd om mig själv (haha). Var svettig, trött, törstig och längtade hem till sängen, trots det valde jag den långa promenadvägen, tänkte att psyket inte skulle få bestämma! Det är ju inte direkt så att man någonsin ångrar sig att man gått en lång promenad, visste att jag skulle vara mer nöjd efter en lång än en kort promenad och nu är jag ju hemma och kan vila hur mycket jag vill.
 
Har varit jätte trött i dag, har ingen energi i kroppen. Även i går låg jag flera timmar i sängen. Kan det vara värmen som gör en trött? Ska äta middag nu och sedan lägga mig i sängen och vila lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0