Måndag

Det har varit en bra dag på jobbet i dag, mycket beror nog på att jag hade en sån bra dag i går.
 
Cyklade förbi mataffären på vägen hem från jobbet och blev precis klar med en gratäng jag lagat för att ha till matlåda i veckan, ska även frysa in några protioner. Ska snart plugga lite inför kursen, läste en hel del i går kväll så jag somnade ganska sent men nu närmar det sig verkligen kursstart och jag vill vara lite förberedd. Jobba måndag-lördag vecka 34, 35 och eventuellt vecka 36, kommer vara helt slut... men det känns skönt om jag kan en del redan nu för att kompensera de helger jag antagligen inte kommer orka plugga på.
 
Nu är det bestämt att hon jag träffade på komvux 2008, A, kommer hit sista helgen i september. Ska bli jätte roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0