Semester

Drömmer så konstiga och intensiva drömmar, har gjort det i tre nätter i rad nu. Antar att det är någon bearbetning som är igång i huvudet nu.
 
Var ute och sprang för 2 timmar sen, har blivit dåligt med det på sistonde eftersom jag går så mycket på jobbet och behöver vila på kvällarna. Sprang sist förra söndagen men nu när jag har semester ska jag verkligen passa på. Sprang 5 km utan problem idag och på den bästa tiden jag någonsin sprungit, älskar när det bara flyter på och man känner sig lätt som en fjäder.
 
Åkte till stan tidigare på dagen och köpte två bh:ar, en kortärmad tröja, kajalpenna, gravdekoration, ett jätte fint ljus från Indiska och hämtade mina glasögon jag lämnade in tidigare i veckan.
 
I morgon mellan 11 och 12 blir jag upphämtad och åker bort till på torsdag, ska bli skönt men samtidigt kommer jag sakna mina katter jätte mycket... tycker inte alls om att vara borta från dom. Men jag är snart tillbaka och då ska det ätas nyttigt och tränas!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0