Stanna hos mig för alltid

Hämtade precis halsbandet som jag beställde i måndags, det kom otroligt snabbt måste jag säga. När jag öppnade asken fick jag tårar i ögonen, det var ännu finare än vad jag hade föreställt mig! Jag har, som jag tror jag skrivit tidigare, gjort halsbandet till minne av vår älskade hund. Kanske lägger upp en bild på den senare. Djur betyder jätte mycket för mig och har alltid gjort, de har en speciell plats i mitt hjärta och ger mig en lycka som ingen människa lyckats med. Bortgången av vår hund har fått mig att tänka mycket på döden, och speciellt på den dagen då min äldsta katt som är 12 år inte längre kommer finnas här... jag önskar att mina katter kunde få leva för evigt, men så fungerar ju inte livet tyvärr. Går runt och oroar mig för att man katt ska bli dålig, att något ska hända henne som gör att jag måste ta ett beslut jag aldrig vill behöva ta, att jag en dag kommer komma hem med en tom kattbur... blir så ledsen när jag tänker på det, min älskade fina katt.
 
Valde att ha en äta-vad-jag-vill-dag i dag istället för i morgon, behövs efter den hemska natten och ångesten som finns i kroppen.
 
Hade tänkt fixa i lägenheten nu, städa, sortera sånt som behöver sorteras och kanske flytta runt lite i byrån och garderoben, samla ihop saker som jag ska ge till Myrorna osv.
 
Älskar korset jag satt i fönstret i vardagsrummet
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0