Stopp i avloppet

När jag skulle diska pajformen så kloggade avloppet i köket igen. Typiskt. Har i två omgångar hällt i bikarbonat och vinäger för att försöka lösa upp det. Det puttrar rejält därifrån nu så de borde nog funka.
 
Har legat i sängen i flera timmar, inte orkat göra någonting. Bara spelat Wordfeud. Borde ta mig ut och jogga i morgon men redan vid 9 kommer det vara 17 grader, måste då vara ute senast vid 8 för att det inte ska bli för jobbigt att springa men jag behöver sova... tror jag får lova mig själv att ta en långpromenad i snabb takt på minst 1 mil istället. Har ätit jätte dåligt idag, "tröstätit" kan man nog kalla det, men jag har behövt det. I morgon är det nya tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0