Tog cykeln till stan

Lyckades somna om efter kanske 4 timmar, vid 9, och sov till runt 12. Vaknade av att katten jamade för att hon ville ut. Åkte till stan efter att jag ätit lunch och gick runt till olika guldaffärer för att leta efter ett specifikt smycke, det verkade tyvärr inte gå att få tag på men jag har hittat ett annat jätte fint smycke (hänge till halsband) där jag ska gravera in text på fram och baksidan.
 
Gick förbi Subway innan jag åkte hem för att köpa en smörgås och i kön, precis framför mig, såg jag en av dom som jobbade på det skyddade boendet prata i telefon. Låtsades inte se henne, kände verkligen att jag inte orkade prata och hon gick ur kön för att prata i telefonen och ställde sig sedan i den igen och då var det flera personer mellan oss. Skönt. Hade varit svårt att undvika henne om hon hade stått precis framför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0