Tre dagar till semester!

Gick redan 13.00 från jobbet idag, hade glömt glasögonen hemma som jag tänkt lämna in och få andra (starkare och icke-reflekterande) glas. Så jag cyklade hem, hämtade glasögonen, cyklade till fysioterapin, därefter till en stor sportbutik och till sist till stan. Och från stan hem.
 
På fysioterapin satt vi och pratade om lite allt möjligt den här gången, blev inga övningar men massage som vanligt i slutet. Kändes bra att det nästan bara blev prat, man får en chans att lära känna personen man går hos och känner sig tryggare på något sätt, man blir inte helt främmande för varandra. I dag var sista gången där innan sommaruppehållet men har en ny tid i augusti.
 
I sportaffären hittade jag träningsbyxor som satt helt perfekt och som jag kan använda på jobbet och en lite finare tight t-shirt. I stan köpte jag två linnen, en bh, klädvårdsrullar och lämnade in glasögonen. Innan jag åkte hem köpte jag en mjukglass och åt på vägen, var lite krångligt men det gick.
 
Nu är det tre dagar kvar till semester!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0