5 km

Kom för en stund sen hem efter en 5 km lång joggingtur! Sprang på 29,34 minuter och det gick betydligt lättare idag än igår när jag sprang mitt på dagen när det var så varmt, idag var det snarare en sån där dag då det bara flöt. Hade egentligen bara tänkt springa 4 km men eftersom jag inte var speciellt trött fortsatte jag springa ända hem.
 
Vaknade 05.50 i morse och la mig sent igår så jag var jätte trött idag på jobbet, hade huvudvärk på förmiddagen och dagen var riktigt seg, en halvtimme kändes som en evighet. I morgon får jag i alla fall besök till söndag, blir kul. På måndag börjar en del nya sommarjobbare, blir lite mer liv då och det är alltid roligt med nya ansikten.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0