7 till 17

Det är tufft på jobbet nu, och det har bara börjat... är glad över att jag övertalades att ta semester, annars hade jag aldrig orkat. Är jätte trött när jag kommer hem och igår kom jag knappt upp ur sängen där jag hade lagt mig för att vila lite efter jobbet. Är glad för alla portioner jag lagat och fryst in, bara att tina så har man en matlåda. Behöver dock fylla på förrådet i frysen snart...
 
Läste ut boken "Och bergen svarade" av Khaled Hosseini i måndags, tyckte det var så sorgligt i slutet att jag grät, det gjorde nästan ont i hjärtat. På tal om att läsa... jag fick intagningsbesked från skolan och jag kom in på kursen jag sökt till så i december hoppas jag på slutbetyg, mer än någonsin!
 
Jag börjar 7 i morgon och slutar 17. Det extra timmen på morgonen är valfri men jag känner att jag vill ta chansen till extrapengar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0