Första juni

Tog en joggingtur idag också, tillsammans med min vanliga promenad. Joggade nära 4 km och sitter nu i soffan med kramp i benen, kunde knappt gå ner för trappan när jag skulle släppa ut katten. Stretchade lite när jag kom hem men funderar på att stretcha lite till efter att jag ätit.
 
Tidigare idag åkte jag till ett stort köpcentrum i närheten och köpte ett till par träningstights, även lite saker till katterna och ett nytt diskställ då det jag hade sjöng på sista versen.
 
Tjejen som kommer från samma område jag flyttade ifrån och som bodde granne med mig här har äntligen flyttat, tillbaka till staden vi kommer ifrån. Känns så befriande, en stor lättnad. Behöver aldrig mer oroa mig för vem jag ska störa på henne med.
 
På tv11 21.00 (alltså alldeles strax!) börjar filmen "Bodyguard", tänkte ta och kolla på den och sedan kanske lägga mig i sägen och läsa tills jag somnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0