I solen hela dagen med M

Vädret fortsatte visa sin bästa sida igår och jag tog mig ut och joggade 5 km, blev även en tur på 5 km idag också. Har dock ont i höger vad efter idag och vet inte vad det kan bero på, masserar och stretchar och hoppas det blir bättre.
 
Träffade M vid 11 på förmiddagen och tog en promenad i naturen här i näreheten, det område jag ofta gick igenom förra året när jag promenerade. Det är helt underbart där, som att komma ut på landet bara 4 minuter från mitt hus. Medan vi gick där flög plötsligt en svan över mig och M och det var en speciell upplevelse måste jag säga, har aldrig varit med om att en sån stor fågel flyger så nära att man nästan skulle kunna ta på den, det var mäktigt.
 M orkade inte gå så långt så efter ca 40 min satte vi oss på en kulle i solen och sätt där och pratade ända till 16.40! Tiden går snabbt när man har roligt.

För ca 1 år sen satt jag och M på samma ställe som idag och åt glass och pratade efter jobbet, och idag sa M att hon kommer ihåg det väl och att om man jämför mig nu och då har jag förändrats otroligt mycket, hon sa att hon blir inspirerad av mig, mitt sätt att tänka och göra saker. Blev glad när jag hörde henne säga det och jag blir stolt över mig själv, jag känner själv att jag äntligen börjar få bättre självförtroende och jag står verkligen upp för mig själv, jag skäms inte längre för att säga ifrån och det har tidigare varit ett stort problem som gjort mig olycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0