Kämpig tur

Blev en 40 minuters promenad och 5 km jogging idag också, det var dock jätte tungt hela turen, kände från hela början att det inte skulle flyta idag. Kroppen tappade mer och mer energi och stegen blev bara tyngre, fick verkligen diskutera med mig själv i huvudet och övertala kroppen att fortsätta springa. Känns jätte skönt nu efteråt och jag kommer nog sova gott i natt.
 
Var på fysioterapin idag och hos psykologen efter. På fysioterapin gjorde vi stående övningar och jag fick med mig en del intressanta saker att tänka på när det gäller kroppshållningen, speciellt när det gäller hur man ska stå med knäna/benen. Hos psykologen pratade vi om mitt ex, hans sätt att styra mig och vissa händelser som sitter kvar starkt i min kropp, som när han försökte köra på mig med sin bil.
 
När jag kom hem åt jag middag, hade tvättid vid 18 och tvättade två maskiner och sedan gav jag mig ut på turen. Nu ska jag diska och göra i ordning lunchlåda till imorgon och sedan lägga mig i sängen och fortsätta läsa på "Och bergen svarade" innan jag somnar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0